Έντονες αντιδράσεις προκάλεσε διαφήμιση της Apple, με μια πρέσα, η οποία «καταστρέφει τον πολιτισμό». Όπως φαίνεται στο βίντεο, η πρέσα καταστρέφει από μουσικά όργανα μέχρι και βιβλία για να δείξει ότι το νέο iPad είναι το λεπτότερο προϊόν που έχει κατασκευάσει η εταιρεία.

Στη διαφήμιση που παρουσίασε ο επικεφαλής της Apple, Τιμ Κουκ, πρωταγωνιστεί μια υδραυλική πρέσα που διαλύει αντικείμενα και συγκεκριμένα ένα πιάνο, ένα μετρονόμο, μπογιές και ένα ηλεκτρικό παιχνίδι για να εμφανιστεί το iPad Pro και να ακουστεί «το πιο ισχυρό iPad είναι και το πιο λεπτό».

Το υπονοούμενο ότι ένα iPad μπορεί να συμπιέσει τα πολιτιστικά επιτεύγματα της ανθρωπότητας σε μια κατασκευή 5 χιλιοστών αντιμετωπίστηκε διαφορετικά από τους σχολιαστές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφέρει ο «Guardian».

Ο γνωστός ηθοποιός Χιου Γκραντ έσπευσε να γράψει στο Χ ότι η διαφήμιση αντιπροσωπεύει «την καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας. Ευγενική προσφορά της Silicon Valley».

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο κινηματογραφιστής Τζάστιν Μπέιτμαν ο οποίος έγραψε: «Γιατί η Apple έκανε μια διαφήμιση που συνθλίβει τις τέχνες; Η Τεχνολογία και η Τεχνητή Νοημοσύνη προσπαθούν να καταστρέψουν τις τέχνες και την κοινωνία εν γένει».

Ο σάλος που προκλήθηκε ανάγκασε τον κολοσσό Apple να ζητήσει «συγγνώμη» και να αναγνωρίσει ότι έγινε λάθος εκτίμηση για τη διαφήμιση: «Η δημιουργικότητα είναι στο DNA της Apple και είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που αγκαλιάζουν τις δημιουργίες όλου του κόσμου. Στόχος μας είναι πάντα να γιορτάζουμε τους εκατομμύρια τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζουν τους εαυτούς τους και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad. Χάσαμε τον στόχο με αυτή τη διαφήμιση και ζητάμε συγγνώμη» ανέφερε σε δήλωσή του ο αναπληρωτής διευθυντής marketing της Apple, Τορ Μίρεν.